Kynofit herhaalservice: tijdig een nieuwe zak in huis

Uniek aan Kynofit is onze voedings-herhaalservice. Omdat we precies weten wat de dagelijkse portie voor jouw hond is, kunnen we ook tijdig een nieuwe zak leveren voor de laatste zak op is. Als je bij ons een abonnement afsluit, heb je dus altijd de juiste hoeveelheid voeding in huis. De voeding wordt gratis bezorgd op een gewenst adres in Nederland of België.

En omdat we onze klanten kennen, kunnen we ook met je meedenken. Bijvoorbeeld als je op vakantie gaat en de voeding liever eerder geleverd wilt hebben of op je vakantieadres in Nederland of België. We bespreken de mogelijkheden graag met je.

Zelf het gemak van de Kynofit herhaalservice ervaren?

Kies dan voor een Kynofit-abonnement. Je kunt deze optie aanvinken tijdens het bestelproces. Enkele dagen na de bezorging worden de kosten van de voeding automatisch van je rekening afgeschreven. Een Kynofit-abonnement is altijd per direct opzegbaar. En mocht een voeding net onderweg zijn? Dan mag je deze uiteraard terugsturen en ontvang je het aankoopbedrag van ons terug.

Voor meer informatie kun je ons bellen op 088 525 4400 of mailen via klantenservice@kynofit.nl. Vermeld in je mail alsjeblieft ook je telefoonnummer zodat wij je wensen persoonlijk met je kunnen afstemmen.